Komédie, Animované
Scratove šibnuté prenasledovanie nepolapiteľného žaluďa má neželané následky – zemskú katastrofu, ktorá spustí najväčšie dobrodružstvo pre Mannyho, Sida a Diega.
Scratove šibnuté prenasledovanie nepolapiteľného žaluďa má neželané následky – zemskú katastrofu, ktorá spustí najväčšie dobrodružstvo pre Mannyho, Sida a Diega. V dôsledku tohto rozruchu sa Sid opäť zíde so svojou hašterivou babkou a stádo stretne úbohú skupinu námorných pirátov, ktorí sú odhodlaní zastaviť ich návrat domov. Niektoré blikajúce sekvencie môžu ovplyvniť fotosenzitívnych divákov.