Doba ľadová: Scratove príbehy
Šesť úplne nových animovaných dobrodružstiev z Doby ľadovej so smoliarskym šabľozubým veveričiakom Scratom v hlavnej úlohe. Spolu so zlatým, no neposlušným synčekom Scratom juniorom zažíva dobré aj ťažké chvíle, keď si k sebe nachádzajú cestu alebo súperia o najväčší poklad na svete – oriešok.