Kráľ Artuš
Príbeh o statočnom Artušovi (Clive Owen), jeho bratskom zväzku s Lancelotom (Ioan Gruffudd) a lojalite Rytierov okrúhleho stola v boji za slobodu a za tých, ktorých milujú.
Neuveriteľne napínavé výpravné dobrodružstvo, ktoré vám vyrozpráva hrdinský skutočný príbeh jednej z najväčších legiend v dejinách. Príbeh o statočnom Artušovi (Clive Owen), jeho bratskom zväzku s Lancelotom (Ioan Gruffudd) a oddanosti Rytierov okrúhleho stola v boji za slobodu a za tých, ktorých milujú. V jednej z úloh tohto veľkolepého filmu sa predstaví aj Keira Knightley. Vo filme sa miešajú veľkolepé dejiny s akčnými scénami. Zábava, ktorú musíte vidieť.