Barbar Conan
Arnold Schwarzenegger sa predstaví v úlohe legendárneho bojovníka a hrdinu Barbara Conana, ktorý sa vydáva na nebezpečnú a nekompromisnú výpravu, aby pomstil masaker svojich rodičov.
Zo stránok časopisu Weird Tales vychádza hrdina Roberta E. Howarda BARBAR CONAN s Arnoldom Schwarzeneggerom v hlavnej úlohe. Film BARBAR CONAN, v ktorom sa miešajú Howardove fantázie a príbehy o meči a čarodejníctve s fantáziou scenáristu a režiséra Johna Miliusa a Olivera Stonea, sa začína tým, že mladý Conan stratí svojich rodičov pri nájazde zlého vojvodcu Thulsa Dooma (James Earl Jones). Conana predajú otrokárom. Jeho páni ho cvičia a pripravujú na barbarské hry v aréne, kde víťazi odchádzajú so cťou a porazení platia životom. Conan sa čoskoro stane takým mocným, že si jeho páni uvedomia, že ho už dlho nebudú môcť ovládať, a vypustia ho do divočiny. Tam žije ako zlodej a dobrodruh, až kým nechtiac neukradne drahokam Thulsovi Doomovi. Conan sľubuje pomstu svojim rodičom a vedie vojnu proti Doomovi a jeho kultu uctievačov hada. Spolu so svojím priateľom Subotaiom (Gerry Lopez) a bojovníčkou a životnou láskou Valériou (Sandahl Bergman) sa BARBAR CONAN chce pomstiť za každú cenu.