Vodná mánia
Zapálený vodný lyžiar Goofy sa rozhodne naučiť svojho syna toto športové umenie a náhodne skončí na majstrovských pretekoch. Stretne smoliarsku chobotnicu a spraví si odbočku na horskú dráhu počas cesty k víťazstvu.