Karamelka
Dvaja najlepší kamaráti, ktorí sa presadili vo svete hip-hopu a ktorí sa navzájom profesionálne podporujú, si vyberú iných partnerov skôr, než si naplno uvedomia, že sa naozaj milujú.
Sidney (Sanaa Lathan) a Dre (Taye Diggs) sú priatelia od svojich desiatich rokov. Čo ich spojilo? Láska k novému hudobnému štýlu s názvom hip-hop. O 20 rokov neskôr je Dre majiteľom úspešnej nahrávacej spoločnosti a Sidney uznávanou a nekompromisnou hudobnou novinárkou a obaja sú stále priateľmi... blízkymi priateľmi. Sú si takí blízki, že sa všetci okolo nich čudujú, že sa ešte nezaplietli do ľúbostného vzťahu. Keď Dre požiada o ruku svoju krásnu priateľku, právničku Reese (Nicole Ari Parker), Sidney začne pochybovať o svojom vzťahu s priateľom. Keď sa blíži Dreov svadobný deň, Sidney sa začína obávať, že Dre bol vždy láskou jej života a ona si ho nechala uniknúť.