Tanec kostlivcov
V tejto strašidelnej Silly Symphony na strašidelnú hudbu Edvarda Griega (v úprave Carla Stallinga) z cintorína vyjde živé kvarteto kostlivcov, ktorí sa chcú zabávať a pretancovať celú noc. V nápaditej animácii Uba Iwerksa sa používa veľa cintorínových gagov so zvieratami a kostlivcovým xylofónom.