Mesto krvi
Berlín – mestský štát na pokraji rozpadu. Niekoľko vyvolených si vychutnáva život v raji pod Klimatickou kupolou, no všetci ostatní živoria vo svete sužovanom teplom, korupciou a zločinom. Sestry Bea a Phoebe sa po rokoch stretnú a odhalia temné tajomstvo: Politickú moc v meste sa chystajú prevziať upíri – a novou menou sa stala krv.
Berlín – mestský štát na pokraji rozpadu. Niekoľko vyvolených si vychutnáva život v raji pod klimatickou kupolou, zatiaľ čo zvyšok mesta ovláda korupcia a násilie. Sestry Beu a Phoebe v detstve rozdelila náhoda. Vážne chorá Bea vyrástla pod ochranou svojej adoptívnej mamy, zatiaľ čo Phoebe prežívala na berlínskych uliciach. Keď sa tesne pred kľúčovými voľbami znova stretnú, odhalia hroznú pravdu: Organizovaný zločin v meste ovládajú upíri, ktorí sa chystajú prevziať politickú moc. Skutočnou menou v meste sa stala krv. Bea a Phoebe sa uprostred mocenského boja musia porátať so zásadnou otázkou: Kto je nebezpečnejší? Ľudia či upíri?