Thunderbolts*
Marvel Studios dáva dokopy nezvyčajný tím antihrdinov: Jelenu Belovovú, Buckyho Barnesa, Červeného strážcu, Ghost, Taskmaster a Johna Walkera. Keď padnú do smrteľnej pasce nastraženej Valentinou Allegrou de Fontaine, títo sklamaní odpadlíci sa musia vydať na nebezpečnú misiu. Budú musieť čeliť temným stránkam svojej minulosti a ukáže sa, či sa tento nefunkčný tím rozpadne, alebo nájde vykúpenie a spojí sily skôr, než bude neskoro.