Beyond
Holden, mladý muž, ktorý sa po 12 rokoch prebudil z kómy, objaví nové schopnosti, ktoré ho privedú do centra nebezpečného sprisahania. Holden sa teraz musí pokúsiť zistiť, čo sa mu stalo počas posledných 12 rokov, ako prežiť vo svete, ktorý sa medzičasom zmenil a nájsť odpoveď na otázku, prečo sa to stalo práve jemu.