Skutočný leví kráľ
Tento ambiciózny prírodopisný seriál, ktorý sa natáčal štyri roky, sleduje neobyčajný skutočný príbeh levieho mláďaťa menom Kio na jeho pôsobivej ceste na kráľovský trón. Čaká ho strata, vyhnanstvo aj súboje s krutými rivalmi. V neúprosnom boji o prežitie musí prekonať mimoriadne prekážky a nájsť si svoje miesto v divočine.
Jon Favreau, režisér filmu Leví kráľ, a Mike Gunton z BBC Studios prinášajú výnimočný skutočný príbeh levíčaťa menom Kio a jeho pôsobivej cesty na kráľovský trón. Táto rozsiahla sága o rodine, nádeji a odvahe, ktorá sa natáčala štyri roky, sleduje Kia od zraniteľného mláďaťa až po mocného vodcu. Na svojej ceste čelí strate, vyhnanstvu a krutým súperom v boji o prežitie. Seriál spája filmové rozprávanie s prelomovými technikami natáčania prírody a zachytáva tak celý príbeh dospievania leva – a zrod skutočného kráľa.