Akcia a dobrodružstvo, Animované
Najstatočnejšie myši na svete Bernard a Bianca sa ponáhľajú do Austrálie, aby zachránili chlapca a vzácneho orla skalného pred vražedným pytliakom.
Hlboko v rozľahlých a nepredvídateľných vnútrozemských pustatinách Austrálie nadviaže malý chlapec Cody úžasné priateľstvo s veľkým orlom skalným. Keď si však krutý pytliak zaumieni, že orla chytí, Cody zakročí, aby ho ochránil. Keďže vie, že to nezvládne sám, požiada o pomoc a na jeho volanie odpovedia najstatočnejšie myši na svete Bernard a Bianca. Špičkoví myšací agenti sa na krídlach svojho zábavného priateľa, albatrosa Wilbura, vydávajú na najväčšiu a najnebezpečnejšiu misiu, akú kedy zažili.