Lišiak a pes
Keď si malého lišiaka Toda adoptuje farmárska rodina, spriatelí sa so zábavným šteniatkom Copperom, od ktorého sa však očakáva, že sa stane poľovníckym psom a objektom jeho hľadania bude jeho kamarát.
Keď si malého, šibalského lišiaka menom Tod adoptuje rodina z farmy, rýchlo sa spriatelí so zábavným poľovníckym šteniatkom Copperom. Ich život je plný veselých dobrodružstiev, až kým všetci nezačnú očakávať, že sa Copper ujme role poľovníckeho psa. Jeho korisťou sa má stať jeho najlepší kamarát. Líška a pes je príbeh plný dobrodružstiev a zábavy, ktorý si obľúbi celá vaša rodina.