Votrelec: Covenant
Riddley Scott sa vracia do univerza, ktoré stvoril, vo filme VOTRELEC: COVENANT. Posádka vesmírnej lode Covenant objaví nepredstaviteľnú hrozbu a musí sa pokúsiť o náročný únik.