Votrelci vs. Predátor
Skupina vedcov na expedícii sa ocitá uprostred katastrofickej bitky medzi votrelcami a predátormi - a nech vyhrá ktorýkoľvek druh, ľudia prehrajú.
Ikonické príšery z dvoch najdesivejších filmových frančíz, ktoré boli kedy natočené, bojujú o nadvládu – na Zemi. Objav starodávnej pyramídy pochovanej pod ľadom Antarktídy priláka skupinu vedcov a dobrodruhov na tento zamrznutý kontinent. Zvedavosť sa zmení na teror, kým dve mimozemské rasy vedú vojnu a osud ľudstva visí na vlásku. Ktokoľvek vyhrá... my prehráme.