Horor, Sci‑fi
Ripleyovú prenasleduje zákerný votrelec po tom, čo jej úniková kapsula stroskotá na planéte väzňov.
Po tom, čo unikla z planéty votrelcov, vesmírna loď Ellen Ripleyovej stroskotá na vzdialenej a neobývanej planéte na ťažbu rudy. Kým žije v jednom zo zariadení, pokým ju nezachráni jej zamestnávateľ, Ripleyová zistí desivý dôvod jej stroskotania: ukrytý votrelec. Ako votrelec dospieva a začína zabíjať obyvateľov, Ripleyová si neuvedomuje, že jej skutočný nepriateľ je viac, ako len vražedný votrelec.