The Sinfluencer of Soho
Ako Anna Sorokinová, známa ako „podvodníčka zo Soho“, fascinovala svet a oklamala najvyššie spoločenské vrstvy, aby uverili, že je nemeckou dedičkou hodnou miliónov.