Zajdalen
Hlavnými hrdinami snímku ZAJDALEN sú čerstvo ostrihaný baran a zajdalen – bájny zajac s parohami z americkej westernovej mytológie. Pre nezbedného barana je život radostný valčík, až kým si kamaráti z prérie nezačnú uťahovať z jeho čerstvého strihu. Cíti sa pod psa, lebo prišiel o svoj ligotavý kožuch. Jediný, kto sa na to dokáže pozrieť s nadhľadom je obrovský zajdalen, ktorý všade okolo seba rozsieva veselosť a dobrú náladu.