Šimpanz
Disneynature prináša pozoruhodný príbeh o víťazstve jednotlivcov a rodinných putách. Vydajte sa hlboko do afrického dažďového pralesa a stretnite sa s Oscarom, rozkošným mladým šimpanzom so zábavným prístupom k životu. Svet je ihriskom pre Oscara a mladé šimpanzy, ktoré milujú vytváranie chaosu. Sú plné zvedavosti, chuti objavovať, radosti a lásky k napodobňovaniu druhých, sú to jedny z najvýnimočnejších osobností v ríši zvierat.