Nebezpečná rýchlosť 2 - Zásah
Annie a jej priateľ zo špeciálnej jednotky rýchleho nasadenia sa vydajú na romantickú plavbu po Karibiku. Na loď sa infiltruje šialený, zatrpknutý počítačový génius, ktorý chce loď vyhodiť do vzduchu spolu so všetkými na palube.
Annie (Sandra Bullock) a jej priateľ, policajt Alex (Jason Patric), sa rozhodnú vydať sa na romantickú plavbu po oceáne. Keď už sú na mori, jeden nespokojný pasažier má iné plány. John Geiger (Willem Dafoe), dizajnér počítačového systému lode, dostal výpoveď z počítačovej firmy, kde pracoval, a teraz chce pomstu. Kurz lode zmenil tak, aby narazila do ropného tankera zakotveného pri ostrove Svätý Martin. Je na Alexovi, aby ho zastavil. Dokáže však preľstiť muža, ktorý dokáže ovládať celú loď zo svojej klávesnice?