Horúce strely 2
Charlie Sheen sa vracia ako bývalý pilot-odpadlík, ktorého naverbujú na záchranu amerických rukojemníkov – a predchádzajúceho tímu, ktorý sa neúspešne pokúsil zachrániť rukojemníkov!
Bývalý odpadlícky pilot Topper Harley (Charlie Sheen) je opäť naverbovaný na tajnú misiu. Tentoraz ho neschopný prezident krajiny (Lyod Bridges) vyšle na Blízky východ, aby zachránil amerických rukojemníkov a nespočetné množstvo mužov, ktorí už boli vyslaní na ich záchranu. Topperovi, ktorý v budhistickom chráme túži po svojej bývalej milenke (Valeria Golino), sa podarí spamätať a vydá sa vykonať svoju úlohu nabitú smiechom a akciou.