Indiana Jones a nástroj osudu
Harrison Ford sa vracia v úlohe legendárneho hrdinského archeológa Indianu Jonesa vo veľmi očakávanom poslednom diele kultovej série - veľkolepého divokého dobrodružstva, v ktorom precestuje svet. Indiana Jones (Harrison Ford) sa znova ocitá vo víre udalostí, ktoré preskúšajú jeho silu a trpezlivosť, a riskuje všetko, aby ochránil staroveký prístroj, ktorý by mohol zmeniť dejiny, pred ľuďmi, čo ho chcú zneužiť na vlastný prospech. S hviezdnym obsadením: Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, John Rhys-Davies, Toby Jones a Mads Mikkelsen film Indiana Jones a nástroj osudu prináša nepretržitú divokú jazdu. Toto vzrušujúce finále režíroval James Mangold a scenár napísali Jez Butterworth, John-Henry Butterworth, David Koepp a James Mangold podľa postáv, ktoré vytvorili George Lucas a Philip Kaufman.