Jack-Jack útočí
Opatrovateľka Kari si myslí, že ju čaká iba ďalšia bežná noc opatrovania. Je pripravená poskytnúť neurologickú stimuláciu a utešujúci hudobný doprovod pre malého Jack-Jacka, najmladšieho člena rodiny Parrovcov. Netuší však, že ju Jack-Jack naučí niečo o bábätkách so „špeciálnymi potrebami“. Kari dokáže, že zvládne čokoľvek, čo Jack-Jack vyparatí – takmer. A Jack-Jack dokáže, že počúvanie Mozarta naozaj robí deti múdrejšími.