Vybíjaná: Choď do toho na plné gule
Vybíjaná: Skutočný príbeh outsidera je film, ktorý chytá život za pačesy. Peter LaFleur (Vince Vaughn) je charizmatický smoliar a majiteľ zanedbanej posilňovne s názvom Average Joe's. Klientela tohto zariadenia, ktorá rozhodne nie je priemerná, pozostáva zo samozvaného piráta, vychudnutého šprta (Justin Long), ktorý sníva o tom, že urobí dojem na nedosiahnuteľnú roztlieskavačku, posadnutého milovníka neznámych športov, mdlého mladíka a nafúkaného vševedka, ktorý, samozrejme, v skutočnosti nič nevie. Petrova skromná posilňovňa zaujme Whitea Goodmana (Ben Stiller), egoistického majiteľa Globo Gym. White má v úmysle prevziať Average Joe's a Petrovo neexistujúce účtovníctvo mu to až príliš uľahčuje. Exekútorská banka umiestnila právničku Kate Veatchovú (Christine Taylor) do klubu Average Joe's, aby dokončila prevzatie posilňovne spoločnosťou Globo. Peter si ju získa svojím chlapčenským šarmom a Kate sa pridá k jeho tímu spoločenských odpadlíkov, aby prekonala nepriazeň osudu.