Avengers: Pomstitelia
Štúdio Marvel prepisuje dejiny kinematografie. Vo veľkolepom akčnom trháku po prvý krát v histórii zostavili tím superhrdinov. Film Avengers, nabitý vypracovanými vizuálnymi efektmi, vás dostane.