Rande v Ríme
Keď Beth, kurátorka z New Yorku a smoliarka v láske (Kristen Bell) podnikne búrlivý výlet do Ríma na svadbu svojej sestry, nečakane sa zamiluje. Sklamaná láskou totiž na truc uchmatne pár mincí z Fontány lásky a týmto kúzlom prebudí vášeň niekoľkých komických nápadníkov. Keď sa do nej po uši zamiluje šarmantný reportér, Beth pochybuje, že je to skutočná láska.
Keď Beth, kurátorka z New Yorku a smoliarka v láske (Kristen Bell) podnikne búrlivý výlet do Ríma na svadbu svojej sestry, nečakane sa zamiluje. Sklamaná láskou totiž na truc uchmatne pár mincí z Fontány lásky a týmto kúzlom prebudí vášeň niekoľkých komických nápadníkov. Keď sa do nej po uši zamiluje šarmantný reportér (Josh Duhamel), Beth pochybuje, že je to skutočná láska. Nenechajte si ujsť podarené výkony hviezdneho obsadenia, ktoré budete chcieť vidieť aj niekoľkokrát.