Spoveď nákupnej maniačky
Becky žije v štýlovom New Yorku a zúfalo túži po práci novinárky v módnom časopise. Príležitosť získa, keď dostane možnosť písať stĺpček o osobných financiách v sesterskom časopise. Na jej veľké prekvapenie sa jej stĺpček stane hitom a ona sa bezhlavo zaľúbi do svojho atraktívneho šéfa.
Do zlatej Becky Bloomwoodovej (Isla Fisher) sa v tejto zábavnej romantickej komédii zamilujete. Becky žije v štýlovom New Yorku a zúfalo túži po práci novinárky v módnom časopise. Príležitosť získa, keď dostane možnosť písať stĺpček o osobných financiách v sesterskom časopise. Nielenže sa jej stĺpček prekvapivo stane hitom, bezhlavo sa zamiluje do svojho prepracovaného, no atraktívneho šéfa (Hugh Dancy). Becky však má tajomstvo, ktoré vedie k psím kusom, ktoré by všetko mohli zmariť. Z knižného bestselleru sa stala romantická komédia, do ktorej sa zamilujete znova a znova.