Sám doma 2: Stratený v New Yorku
Kevin McCallister je v New Yorku s dostatkom peňazí, aby ho premenil na vlastné ihrisko. Ale nebude dlho sám. Neslávne známi Mokrí banditi, Harry a Marv, ktorí sa stále spamätávajú z posledného stretu s Kevinom, smerujú do New Yorku tiež a plánujú veľkú sviatočnú lúpež. Kevin je pripravený ich privítať nastraženými pascami, na ktoré títo nemotorní banditi nikdy nezabudnú!