Záchranári
Po akcii, ktorá sa skončila tragicky, smútkom zasiahnutý legendárny plavecký záchranár Ben Randall (Costner) dostane úlohu, o ktorú nestojí – cvičiť nových členov.
Kevin Costner a Ashton Kutcher hrajú vo filme Záchranári, pôsobivej akciou nabitej dráme, ktorá vás vezme do nikdy predtým nevideného sveta elitných pobrežných plaveckých záchranárov. Po akcii, ktorá sa skončila tragicky, smútkom zasiahnutý legendárny plavecký záchranár Ben Randall (Costner) dostane úlohu, o ktorú nestojí – cvičiť nových členov. Keď už začne, dostane sa do konfliktu s namysleným Jakom Fischerom (Kutcher), plaveckým šampiónom hnaným bolestným tajomstvom, ktorý chce viac prekonať Benove rekordy ako zachraňovať životy. Ale Ben vidí aj to, že Jake raz môže byť tým najlepším z najlepších. Záchranári, film plný vzrušujúcich záchranných akcií v nebezpečných vodách Beringovho mora, je strhujúci a pôsobivý príbeh, ktorý sa ponára priamo do srdca a duše skutočných hrdinov, neznámych strážcov mora.