Hore
Predavač balónov na dôchodku Carl Fredrickson, mrzút, no rojko, vzlietne k oblakom, keď k svojmu domu priviaže tisíce balónov. Bez Carlovho vedomia sa mladý bádateľ Russell stane pasažierom.
Víťaz dvoch cien Akadémie. Carl, predavač balónov na dôchodku, je pripravený na poslednú šancu vzniesť sa k oblakom. K svojmu domu priviaže tisíce balónov a vyráža do sveta nenaplnených detských snov. Bez Carlovho vedomia sa Russell, mladý horlivý bádateľ, ocitne v nesprávnom čase na nesprávnom mieste, na Carlovej verande! Zvláštna dvojica sa vydá do výšok a stretáva fantastických priateľov: Duga, psa s golierom na rozprávanie, a Kevina, vzácneho 4-metrového nelietavého vtáka. Stratený v džungli si Carl uvedomí, že najväčšie dobrodružstvá v živote niekedy nie sú tie, za ktorými vyrazíte.