Veční hrdinovia: Indiana Jones a Harrison Ford
Nový dokumentárny film prináša príbehy z kariéry Harrisona Forda, od skromných začiatkov v nenápadných úlohách, cez pamätné obdobie hviezdy akčných filmov, ktoré nemali obdobu, až po neskoršie introspektívne herecké obsadenia. Sprevádzajte ho pri spomienkach na roky pred kamerou a na ľudí, ktorí spolu s ním tvorili filmy o Indianovi Jonesovi, a tak písali filmové dejiny.
Nový dokumentárny film prináša príbehy z kariéry Harrisona Forda, od skromných začiatkov v nenápadných úlohách, cez pamätné obdobie hviezdy akčných filmov, ktoré nemali obdobu, až po neskoršie introspektívne herecké obsadenia. Sprevádzajte ho pri spomienkach na roky pred kamerou a na ľudí, ktorí spolu s ním tvorili filmy o Indianovi Jonesovi, a tak písali filmové dejiny. Tento dokument predstavuje jedinečnú šancu spoznať zákulisie života filmovej hviezdy z prvej ruky.