Hľadanie
Nisan je nešťastná, chorá a stratená žena, ktorá je uväznená v ruchu veľkomesta. Pri hľadaní svojej priateľky, ktorá zmizla po liečivom sedení, na ktorom sa spolu zúčastnili, objaví pochybnú sektu. Napriek všetkým pochybnostiam Nisan nedokáže pred sľubmi sekty zatvárať oči a vydáva sa za tajomným mužom menom Tufan na dobrodružstvo plné neznáma.