Preteky
S poloprázdnym životopisom, ale plnej vášne sa Park Joondžo podarilo získať prácu v špičkovej spoločnosti prostredníctvom slepého náborového projektu. Dokazovanie jej hodnoty v práci je ťažké, ale stále preteká so svojím starým priateľom a kolegom Rju Jäminom, vzorom Goo Yijung a najlepším podporovateľom So Donghoonom.
S poloprázdnym životopisom, ale plná vášne Park Joondžo dostane jedninečnú príležitosť, keď ju najme špičková spoločnosť Sejong prostredníctvom nezaujatého náborového projektu Spec-Out. Joondžo má však pred sebou ešte dlhú cestu, od vedúcich pracovníkov, ktorí jej prijatie považujú len za propagačný zámer spoločnosti, až po spolupracovníkov, ktorí pochybujú o férovosti jej prijatia do zamestnania. Napriek tomu so svojím starým priateľom a kolegom Rju Jäminom, vzorom CCO Goo Yijung a generálnym riaditeľom PR agentúry So Donghoonom, najlepším podporovateľom CEO PR agentúry, uháňa životom.