Galaktické rozdiely
Seriál Galaktické rozdiely sa sústreďuje na rodinu mimozemšťanov Korva, Terryho a ich detských replík Yumyulacka a Jesse z planéty Shlorp, ktorí havarovali na Zemi a uchýlili sa do Ameriky. Nevedia sa zhodnúť na tom, či je to hrozné alebo úžasné.