The 90s Greatest
Deväťdesiate roky predstavovali desaťročie sexu a škandálov, v ktorom sa zmazali všetky hranice – medzi verejným a súkromným, správami a zábavou, realitou a fantáziou.
Keď začali 90. roky, práve padol Berlínsky múr a čoskoro sa mali zrútiť aj ďalšie hranice – medzi verejným a súkromným, správami a zábavou, realitou a fantáziou. Zmena so sebou priniesla nové hlasy, ktoré hovorili drsnú pravdu a sex a celebrity kládli do centra pozornosti ako nikdy predtým. Našu spoločnú posadnutosť bulvárom podporil zrod internetu, ktorý ohlásil novú éru masových informácií a dezinformácií.
V 90. rokoch prichádza nová generácia, ktorá mení politiku, populárnu hudbu a starnutie.
V 90. rokoch sa nové fantazijné svety miešajú s realitou, až ich nikto nedokáže rozlíšiť.
Kríza AIDS spôsobí, že sa o sexe hovorí a prezident sa stane súčasťou sexuálneho škandálu.
V 90. rokoch sa realita stáva povinnou televíznou zábavou. Kamery všetko odhalia, niet sa kam skryť.
Desaťročie, v ktorom sa naša fascinácia celebritami a škandálmi stáva nebezpečnou posadnutosťou.
Vzniká kultúrna vojna, pretože nové hlasy hovoria svoju pravdu, ale nie všetci sú z toho nadšení.
Deväťdesiate roky patria zabávačom. Celebrity vyvolávajú kontroverzie a talkshow sú škandalózne.