Úžasný svet myšiaka Mickeyho
Myšiaka Mickeyho a jeho najlepších priateľov nečaká nič iné ako zábava a vzrušenie, keď sa vydávajú na svoje doteraz najväčšie dobrodružstvá, pričom čelia nástrahám a prekvapeniam divokého a bláznivého sveta, kde Disneyho kúzlo mení nemožné na možné.