Vitajte vo Wrexhame
Rob McElhenney a Ryan Reynolds riadia futbalový klub Wrexham a snažia sa vytvoriť príbeh outsidera, ktorému môže fandiť svet. Z Hollywoodu do Walesu, tento dokumentárny seriál sleduje ich rýchlokurz vlastníctva klubu a prepletené osudy tímu a mestečka.