Chasing the Equinox
Forntida civilisationer dolde hemliga och fantastiska kunskaper om astronomi i sina tempel och palats – byggda för att vara i linje med solen på samma dag, över hela världen. De avslöjar mänsklighetens fixering vid solen genom tusentals år och på varenda kontinent. Det här är arkitektonisk magi på kosmisk nivå.