Wonder Man
Den hoppfulla Hollywood-skådisen Simon Williams kämpar med att få fart på karriären. Av en händelse möter han skådespelarveteranen Trevor Slattery och får reda på att legendariska regissören Von Kovak gör en nyinspelning av superhjältefilmen Wonder Man. De två skådespelarna, på sina motsatta ändor av karriären, gör allt för att få livsavgörande roller i filmen, och publiken får en skymt bakom kulisserna på nöjesindustrin.