Klassfesten 4 - Vänner för livet
Ingenting är som det brukade vara. Thomas har blivit hemmapappa med tvillingbebisar, Andreas har äntligen skaffat sig en flickvän, och Niels har erektionsproblem efter en prostatacanceroperation och är deprimerad. När han fyller 50 år bestämmer sig Andreas och Thomas för att lyfta hans humör och arrangerar en överraskningsfest för honom i ett sommarhus på Fyn.
Ingenting är som det brukade vara. Thomas har blivit hemmapappa med tvillingbebisar, Andreas har äntligen skaffat sig en flickvän, och Niels har erektionsproblem efter en prostatacanceroperation och är deprimerad. När han fyller 50 år bestämmer sig Andreas och Thomas för att lyfta hans humör och arrangerar en överraskningsfest för honom i ett sommarhus på Fyn. Tillsammans ger de sig ut på världens vildaste resa för att hitta tillbaka till livet, kärleken och vad äkta vänskap är gjord av.