Flight Of The Phoenix
Ett actionäventyr där en grupp överlevare från en flygkrasch – ett gäng som inte hittat sin plats i samhället och därför inte kommer att saknas – är strandsatta i den mongoliska öknen utan hopp om att bli räddade. När de försöker bygga ihop ett nytt plan med resterna av det gamla för att kunna ta sig till civilisationen, får de vara med om sin egen återfödelse.