The Disappearance of Kimmy Diore
När Kimmy Diore kidnappas mitt på dagen chockas fler än bara hennes familj. Kimmy är ingen vanlig sexåring utan en Youtubestjärna som lägger ut videor till sina miljontals följare varje dag. För att rädda henne måste Sara Roussel förstå sig på en för henne okänd värld som både skrämmer och fascinerar. Hon får ta del av familjen Diores privatliv och undan för undan avslöjas hemligheter som påminner om hennes egna.
När Kimmy Diore kidnappas mitt på dagen chockas fler än bara hennes familj. Kimmy är ingen vanlig sexåring utan en känd Youtubestjärna som lägger ut videor till sina miljontals följare varje dag. Sara Roussel tilldelas ansvaret för utredningen och kastas in i en för henne okänd värld som både skrämmer och fascinerar. Bilder på oskyldiga barninfluerare cirkulerar mellan anonyma fans och företag som betalar barninfluerarnas föräldrar. Sara får ta del av familjen Diores privatliv och undan för undan avslöjas hemligheter som påminner om hennes eget förflutna.
Kimmys försvinnande kablas ut överallt i media. Har någon av Happy Récrés hatare tagit henne?