Weltmarktfuhrer
WELTMARKTFÜHRER följer Tan Siekmann, "den tyska Bill Gates", som leder Biodata till framgång under Tysklands tech-boom. Efter konkursen strävar han efter upprättelse inom ISDN-datakryptering med uthållighet och optimism. Klaus Stern berättar om hans strävan efter globalt erkännande.