The Fantastic 4: First Steps
I en 60-talsinspirerad, retrofuturistisk värld ställs Marvel's First Family inför en skrämmande utmaning. Tvingade att balansera hjälterollen med sina familjeband måste de försvara jorden mot en rymdgud och hans gåtfulla härold.
I en livfull, 60-talsinspirerad retrofuturistisk värld introducerar Marvel Studios "The Fantastic 4: First Steps" Marvel's First Family - Reed Richards/Mister Fantastic, Sue Storm/Osynliga kvinnan, Johnny Storm/Flamman och Ben Grimm/Tinget - när de ställs inför en skrämmande utmaning. Tvingade att balansera hjälterollen med styrkan i sina familjeband måste de försvara jorden mot en glupsk rymdgud vid namn Galactus och hans gåtfulle härold, Silversurfaren. Och som om Galactus plan att sluka hela planeten och allt liv på den inte vore illa nog, blir det plötsligt väldigt personligt.