The Captain
The Captain är en fängslande berättelse som visar mannen bakom idolen - Derek Jeter. Mitt i en tid av stora förändringar i New York City, ledde Derek Jeters ankomst till att New York Yankees kämpande franchise lyckades ta sig tillbaka till sin plats inom basebollens elit. Samtidigt som Derek skapade en Hall of Fame-karriär, formade hans andra hem honom som man. Dereks engagemang för att vinna krävde personliga uppoffringar som hindrade både fans och hatare att lära känna mannen i kostymränderna.