Shohei Ohtani - Beyond the Dream
Den här filmen är en intim och gripande filmisk uppteckning av Shohei Ohtanis resa till MLB-stjärnstatus. Ett troget porträtt av hans talangutveckling och kamp mot skador, och hans unika tänkesätt att bli en superstjärna som bryter alla barriärer gällande ras, språk, disciplin och kultur.