Formentera Lady
Samuel är en 70-årig hippie som bor på ön Formentera i ett hus på stranden utan elektricitet eller varmvatten och spelar banjo på gamla hak. Hans liv förändras när hans dotter tar med sig Marc, sin 10-åriga son, och lämnar honom med den gamle mannen.