38 Minutes to Live
Vad skulle du göra med bara minuter kvar att leva? Denna dokumentär fångar hur människor över hela Hawaii reagerade under ett 38 minuter långt falskt robotlarm. Genom starka förstahandsskildringar utforskas hur vanliga människor, och mannen som tryckte på knappen, konfronterade sin dödlighet.