Billy Fury, The Sound of Fury
På 1960-talet var Billy Fury en rock'n'roll-sensation som hade fler hits än The Beatles. Från hans banbrytande album 'The Sound of Fury', som gav honom ikonstatus, följer denna film livet för en brittisk musiklegend genom intervjuer med de som kände honom bäst.