Atsuko Okatsuka: Father
Fansen kallar henne "mamma", men Atsuko är "pappa" - frodas professionellt men har ingen aning om grundläggande saker. Ett sjuårigt uppehåll i tvätten och att hon lär sig att äktenskapslicenser föregår bröllop är bara några roligt relaterbara upptäckter hon delar med sig av i sitt specialavsnitt.